Verslo klientų e. savitarna

Paskutinės peržiūros data: 2025 m. birželio 17 d.

Tai yra verslo klientų savitarna pareiškimas dėl prieinamumo iš Omniva LT, UAB (“Omniva”), pirmą kartą publikuotas 2025 m. birželio 17 d.

„Omniva“ įmonėje vertiname ir aktyviai klausomės vieni kitų, savo partnerių ir klientų. Skatiname naujas ir novatoriškas idėjas, kurios padeda mums tobulėti ir augti kaip žmonėms, ekspertams ir kaip įmonei. „Omniva“ yra įsipareigojusi laikytis Europos prieinamumo direktyvos ir yra pasiryžusi atitikti Europos prieinamumo standartą IRT produktams ir paslaugoms EN 301 549, kad pagerintų prieinamumą visiems, įskaitant specialiųjų poreikių turinčius asmenis.

Šis prieinamumo pareiškimas pagrįstas išorinio vertintojo atliktu verslo klientų savitarna prieinamumo auditu. Kai kurios minu.omniva.ee portalo dalys nėra prieinamos (išvardytos skyriuje „Žinomos prieinamumo spragos“), ir „Omniva“ yra įsipareigojusi jas ištaisyti, kad galėtų visiems teikti prieinamas paslaugas.

Suderinamumas

Verslo klientų savitarna yra sukurta ir išbandyta taip, kad būtų suderinama bent su šiomis pagalbinėmis technologijomis:

  • „Chrome“ naršyklė kompiuteryje su „JAWS“ ekrano skaitytuvu ir klaviatūra;
  • „Safari“ naršyklė „iOS“ sistemoje su „VoiceOver“ ekrano skaitytuvu, „Voice Control“ balso komandomis ir klaviatūra.

Kontaktai

Jei radote prieinamumo problemų svetainėje verslo klientų savitarna, be tų, kurios išvardytos skyriuje „Žinomos prieinamumo spragos“, arba jums reikia papildomos informacijos, mūsų atsidavusi komanda mielai jums padės. Prašome parašyti el. paštu į info@omniva.lt arba kreiptis kitais būdais, nurodytais mūsų interneto svetainėje.

Lietuvoje viešųjų paslaugų svetainių ir programėlių prieinamumą prižiūri Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Jos kontaktinius duomenis galite rasti adresu vvtat.lrv.lt.

Žinomos prieinamumo spragos

Pateikiame prieinamumo problemų, kurias šiuo metu stengiamės išspręsti, sąrašą. Dėkojame už kantrybę ir atsiprašome už bet kokius nepatogumus!

Bendrosios

  • Puslapio kalbos kodas ne visada keičiasi pagal pasirinktą kalbą.  
  • Kai kurie sąsajos elementai lieka neišversti, kai keičiama programos kalba.  
  • Nėra praleidimo nuorodos, kuri leistų tiesiogiai pereiti į pagrindinį turinį.  
  • Kai kuriuose puslapiuose antraštės nepažymėtos kaip pagalbinių technologijų antraštės.  
  • Keliose vietose kai kurie tekstai nėra pakankamai kontrastingi su fonu.  
  • Padidinus šrifto dydį „Chrome“ naršyklės nustatymuose iki 200 %, tekstas puslapyje padidėja, tačiau vartotojas turi slinkti į dešinę, kad pamatytų visą puslapio turinį.
  • Padidinus mastelį „iPhone“ telefone „Safari“ naršyklės nustatymuose iki 200 %, vartotojas turi slinkti į dešinę, kad pamatytų visą puslapio turinį.  
  • Kai rodomi klaidų ar įspėjamieji pranešimai, informaciniai dialogo langai, ekrano skaitytuvai jų automatiškai neskaito.  
  • Naršant klaviatūra, kai kurie interaktyvieji elementai neturi aiškiai matomos fokusavimo būsenos.

Nuorodos

  • Nuorodos, atidarančios PDF dokumentus, nėra atitinkamai pažymėtos.  
  • Keliose vietose klaviatūros ir ekrano skaitytuvo fokusavimas gali pasitraukti nuo puslapio ką nors spustelėjus.  

Piktogramos

  • Kai kurie piktogramų mygtukai neturi teksto alternatyvų.
  • Keliose vietose piktogramų mygtukai gali turėti teksto alternatyvą, kuri nėra išversta arba nevisiškai atitinka reikšmę.
  • Kai kurių piktogramų mygtukų negalima sufokusuoti ir spustelėti naudojant pagalbines technologijas.  
  • Informacijos patarimų (piktogramų „i“ arba „?“) negalima atidaryti naudojant pagalbines technologijas.  

Įvesties duomenys

  • Kai kurių įvesties laukų etiketes gali būti sunku įžiūrėti dėl mažo spalvų kontrasto.
  • Dauguma įvesčių nėra programiškai susietos su jų etiketėmis. Kai kurios įvestys turi dvi etiketes, bet yra susietos tik su viena iš jų.  
  • Kai kurios etiketės gali nepateikti pakankamai informacijos, pvz., reikiamo įvesties formato.  
  • Kai kurie negaliojantys laukai nėra pažymėti arba pažymėti tik spalva.  
  • Paieškos laukai nėra pažymėti kaip paieškos laukeliai pagalbinėms technologijoms. Paieškos pasiūlymai nėra pažymėti kaip parinktys ir kartais nėra naudojami su pagalbinėmis technologijomis.  
  • Pasirinkimo laukeliai ne visada pažymėti kaip pagalbinių technologijų pasirinkimo elementai. Pasirinkimo laukelio, rodančio, kiek elementų rodoma puslapyje, negalima atidaryti klaviatūra.  
  • Skirtukai ne visada pažymėti kaip pagalbinių technologijų skirtukai. Ekrano skaitytuvai gali nuskaityti turinį iš nepasirinktų skirtukų. Kai kuriuos skirtukus, naršant klaviatūra, galima aktyvuoti tik paspaudus „Enter“ klavišą.
  • Pagalbinėms technologijoms radijo mygtukai ne visada sugrupuoti. 

Pasirinkite vietovę

Pasirinkite kalbą